Szybkie zamówienie

Formularz został wysłany.

Szybkie zamówienie

Nie masz czasu złożyć zamówienia. My zrobimy to za Ciebie

* skontaktujemy się z Tobą w ciągu 15 min, od poniedziałku do piątku w godzinach od 9 do 17.

Huawei Honor 9 Lite Wymiana tylnej części obudowy - klapka

Informacje:

Usługa ta polega na wymianie tylnej części obudowy (plecki, klapka) w Twoim telefonie Huawei Honor 9 Lite.

 

Cena usługi obejmuje:

  • Demontaż urządzenia

  • Wymiana klapki w Huawei Honor 9 Lite

  • Montaż urządzenia

Jak to działa?

Odbiór urządzenia w 24h po złożeniu zamówienia    Odbiór urządzenia od klienta .

Płatność za pobraniem bez dodatkowych opłatNasi klienci płacą za usługę po jej zrealizowaniu!

Bezpłatne zamówienia telefoniczne 666 991 500Możliwość zamówienia naprawy telefonicznie                                         666 991 500 (Kliknij i zadzwoń)

Od 3 do 6 miesięcy gwarancji na wykonaną usługęWszystkie nasze usługi objęte są pełną gwarancją!

Wybierz jakich części mamy użyć do naprawy:

Szczegółowy opis usługi:

Podczas wymiany klapki w Huawei Honor 9 Lite nasi technicy precyzyjnie zdemontują uszkodzony element, następnie zamontują nowy stosując obowiązujące wymogi producenta oraz wszelkie normy bezpieczeństwa.

W trakcie naprawy wykorzystujemy części oryginalne bądź wysokiej jakości zamienniki - to Ty decydujesz jakie podzespoły zostaną wykorzystane w trakcie naprawy. Użyte przez nas części są dedykowane do Twojego Huawei Honor 9 Lite  co gwarantuje, że po wymianie tylnej obudowy telefon będzie wyglądał dokładnie tak samo jak po wyjęciu z pudełka, a klapka będzie idealnie spasowana do obudowy Twojego urzadzenia.


Warunki gwarancji
• Każda zrealizowana naprawa jest dokładnie testowana przed wysyłką.
• Okres gwarancji wynosi 3 miesiące – w stanie jakim zostało dostarczone.
• W przypadku naruszenia plomby gwarancyjnej, roszczenie gwarancyjne zostanie odrzucane.
• Każda przesyłka jest dobrze zapakowana, aby zapobiec uszkodzeniu podczas transportu.

Po dotarciu uszkodzonego urządzenia serwis NaprawTelefon.pl dokonuje jego diagnozy i w jej wyniku potwierdza zakupiony lub określa prawidłowy koszt usługi serwisowej.