Szybkie zamówienie

Formularz został wysłany.

Szybkie zamówienie

Nie masz czasu złożyć zamówienia. My zrobimy to za Ciebie

* skontaktujemy się z Tobą w ciągu 15 min, od poniedziałku do piątku w godzinach od 9 do 17.

Galaxy A7 Wymiana uszkodzonego wyświetlacza oraz dotyku

Informacje:

Usługa ta polega na wymianie uszkodzonego wyświetlacza LCD oraz dotyku (cały moduł) w Samsung Galaxy A7.


Cena usługi zawiera:

Demontaż + Wymianę uszkodzonego wyświetlacza Galaxy A7 + Montaż urządzenia

Jak to działa?

  Odbiór urządzenia w 24h po złożeniu zamówienia

  Płatność za pobraniem bez dodatkowych opłat

  Bezpłatne zamówienia telefoniczne 666 991 500

Od 3 do 6 miesięcy gwarancji na wykonaną usługę

Wybierz jakich części mamy użyć do naprawy:

Szczegółowy opis usługi:

Podczas wymiany wyświetlacza w Samsung Galaxy A7 nasi technicy precyzyjnie zdemontują uszkodzony wyświetlacz LCD, następnie zamontują nowy  wyświetlacz firmy Samsung (dotyk + wyświetlacz LCD oraz ramka gdy taka występuje w zestawie) stosując obowiązujące wymogi producenta oraz wszelkie normy bezpieczeństwa.

W trakcie naprawy wykorzystujemy części oryginalne bądź wysokiej jakości zamienniki - to Ty decydujesz.

Użyte podzespoły są dedykowane do Twojego Galaxy A7 co gwarantuje, że Twoje urządzenie nie straci swoich dotychczasowych właściwości i będzie funkcjonowało dokładnie jak przed usterką.


Montaż odbywa się na oryginalnych uszczelkach firmy Samsung.

Dostępne kolory:
Czarny, Biały, Złoty




Nie przepłacaj i skorzystaj z wymiany samej szybki:
- Warunkiem skorzystania z usługi wymiany samej szybki jest prawidłowo działający wyświetlacz oraz dotyk.
 


Warunki gwarancji
• Każda zrealizowana naprawa jest dokładnie testowana przed wysyłką.
• Okres gwarancji wynosi 3 miesiące – w stanie jakim zostało dostarczone.
• W przypadku naruszenia plomby gwarancyjnej, roszczenie gwarancyjne zostanie odrzucane.
• Każda przesyłka jest dobrze zapakowana, aby zapobiec uszkodzeniu podczas transportu.

Po dotarciu uszkodzonego urządzenia serwis NaprawTelefon.pl dokonuje diagnozy uszkodzonego urządzenia  i w jej wyniku potwierdza zakupiony lub określa prawidłowy koszt usługi serwisowej.