Szybkie zamówienie

Formularz został wysłany.

Szybkie zamówienie

Nie masz czasu złożyć zamówienia. My zrobimy to za Ciebie

* skontaktujemy się z Tobą w ciągu 15 min, od poniedziałku do piątku w godzinach od 9 do 17.

Galaxy S8 PLUS Wymiana wyświetlacza + Ramka

Informacje:

Usługa ta polega na wymianie wyświetlacza oraz ramki wyświetlacza w telefonie Samsung Galaxy S8 PLUS

 

Cena usługi zawiera:
Demontaż + Szybkę ekranu do Galaxy S8 PLUS + Ramkę + Montaż urządzenia.

Jak to działa?

Odbiór urządzenia w 24h po złożeniu zamówienia    Odbiór urządzenia od klienta .

Płatność za pobraniem bez dodatkowych opłatNasi klienci płacą za usługę po jej zrealizowaniu!

Bezpłatne zamówienia telefoniczne 666 991 500Możliwość zamówienia naprawy telefonicznie               666 991 500 (Kliknij i zadzwoń)

Od 3 do 6 miesięcy gwarancji na wykonaną usługęWszystkie nasze usługi objęte są pełną gwarancją!

Wybierz jakich części mamy użyć do naprawy:

Szczegółowy opis usługi:

Podczas wymiany wyświetlacza w Samsung Galaxy S8 PLUS nasi technicy precyzyjnie zdemontują uszkodzony wyświetlacz LCD, następnie zamontują nowy  wyświetlacz firmy Samsung (dotyk + wyświetlacz LCD wraz z ramką wyświetlacza stosując obowiązujące wymogi producenta oraz wszelkie normy bezpieczeństwa.

W trakcie naprawy wykorzystujemy części oryginalne bądź wysokiej jakości zamienniki - to Ty decydujesz.

Użyte podzespoły są dedykowane do Twojego Galaxy S8 PLUS co gwarantuje, że Twoje urządzenie nie straci swoich dotychczasowych właściwości i będzie funkcjonowało dokładnie jak przed usterką.


Montaż odbywa się na oryginalnych uszczelkach marki Samsung.

Dane wyświetlacza: 
Kolorowy / 6.2" Quad HD+
Super AMOLED
(2960x1440) 529 ppi

Szkło wyświetlacza:
 Corning Gorilla Glass 5

Dostępne kolory:
 Srebrny, Czarny, Fioletowy, Niebieski





Warunki gwarancji
• Każda zrealizowana naprawa jest dokładnie testowana przed wysyłką.
• Okres gwarancji wynosi  3miesiące – w stanie jakim zostało dostarczone.
• W przypadku naruszenia plomby gwarancyjnej, roszczenie gwarancyjne zostanie odrzucane.
• Każda przesyłka jest dobrze zapakowana, aby zapobiec uszkodzeniu podczas transportu.

Po dotarciu uszkodzonego urządzenia serwis NaprawTelefon.pl dokonuje jego diagnozy i w jej wyniku potwierdza zakupiony lub określa prawidłowy koszt usługi serwisowej.