Szybkie zamówienie

Formularz został wysłany.

Szybkie zamówienie

Nie masz czasu złożyć zamówienia. My zrobimy to za Ciebie

* skontaktujemy się z Tobą w ciągu 15 min, od poniedziałku do piątku w godzinach od 9 do 17.

FAQ

Pytanie: Jak dostarczyć urządzenie do Naszego serwisu?

Odp:
osobiście, serwis centralny:
NaprawTelefon.pl 34-400 Nowy Targ ul. Królowej Jadwigi 29D (woj. małopolskie) Mapy Google
Infolinia: 666 991 500 lub 666 991 990

kurierem, skorzystaj z odbioru przesyłki za pomocą Naszego kuriera, a po naprawie telefonu odeślemy je na wskazany w zamówieniu adres.
(wystarczy w pkt. 3 podczas składania zamówienia wybrać opcję: chcę dostarczyć urządzenie za pośrednictwem systemu NaprawTelefon.pl)
Możesz również wysłać kuriera we własnym zakresie, na poniższe dane:
NaprawTelefon.pl 34-400 Nowy Targ ul. Królowej Jadwigi 29D (woj. małopolskie)

pocztą polską, na adres podany powyżej.

paczkomatem, na poniższe dane:
NTA066
Królowej Jadwigi 17
34-400 Nowy Targ
Numer telefonu: 666 991 500 lub 666 991 990

Pytanie: Zamówienie zostało złożone, co dalej?

Odp: Po złożeniu zamówienia, na adres e-mail otrzymasz wiadomość zawierającą link. Po jego kliknięciu nastąpi potwierdzenie zamówienia.

Jeżeli wybrałeś odbiór urządzenia za pośrednictwem systemu NaprawTelefon.pl, oczekuj odbioru telefonu na następny dzień roboczy w godz. 9-17
Po przyjęciu telefonu na serwis, otrzymasz wiadomość e-mail.
Przed przystąpieniem do naprawy telefonu, musisz zaakceptować usługi(link do Twojej strony z zamówieniem znajdował się w wiadomości e-mail, który otrzymałeś/aś po złożeniu zamówienia)
W chwili przekazania telefonu na dział wysyłek, zostaniesz poinformowany o tym fakcie sms'em oraz wiadomością e-mail.
Następnego dnia spodziewaj się odbioru naprawionego urządzenia :)

Pytanie: Jak zapłacić za naprawione urządzenie?

Odp:
przelewem bankowym,
Dane do przelewu:
92 1090 1838 0000 0001 4321 4249 (UWAGA! Aktualizacja konta firmowego od dn. 26.08.2019)
Santander
NaprawTelefon.pl – Michał Balara
Królowej Jadwigi 29D, 34-400 Nowy Targ

PayU, po wybraniu tej formy płatności wpłata zostanie zaksięgowana w kilka minut po wykonaniu przelewu.

za pobraniem, opłatę za wykonaną usługę zapłacisz kurierowi podczas doręczenia naprawionego urządzenia.

Więcej informacji dot. płatności

Pytanie: Jak długi będzie czas naprawy?

Odp: Czas naprawy jest przypisywany indywidualnie każdemu Klientowi do poszczególnego zlecenie o czym Klient jest informowany drogą mailową.

UWAGA! Podany czas naprawy może ulec wydłużeniu, w przypadku problemów z dostępnością części na rynku.

Pytanie: Jak zabezpieczyć telefon przed wysyłką?

Odp: Przed przekazaniem urządzenia kurierowi(lub jeśli wysyłasz telefon we własnym zakresie), zabezpiecz go, by nie uległ uszkodzeniu podczas transportu.
np:
- zapakuj urządzenie w oryginalne opakowanie,
- owiń telefon folią bąbelkową i umieść go w pudełku kartonowym,

Dodatkowa informacja: w przypadku wybrania opcji wysyłki urządzenia za pośrednictwem Naszego systemu. Wystarczy, że zapakujesz urządzenie, a kurier umieści je w foliopaku zaadresowanym na dane Naszej firmy.

Pytanie: Czy podczas naprawy serwis nie wykasuje danych?

Odp: Jest to zależne od rodzaju usterki. W przypadku konieczności wymiany oprogramowania, dane zostaną usunięte – lecz Klient zostanie o tym fakcie poinformowany przed naprawą.

Pytanie: Czy podczas naprawy serwis nie uszkodzi wyświetlacza?

Odp: W przypadku uszkodzenia wyświetlacza serwis NaprawTelefon.pl odkupi go klientowi.

Pytanie: Czy po naprawie telefon będzie działał jak wcześniej​?

Odp: Dołożymy wszelkich starań, żeby tak było :)

Pytanie: Czy użyte części są oryginalne?

Odp: Używamy tylko oryginalnych części lub wysokiej klasy zamienników, wszystko zależy od dostępności ich na rynku. O rodzaju użytych części Klient zostanie poinformowany.

Pytanie: Czy można przysłać własne części do naprawy?

Odp: Nie. Serwis NaprawTelefon.pl  używa tylko i wyłącznie części ze sprawdzonych źródeł dystrybucji.

Pytanie: Czy na usługę i części jest gwarancja? 

Odp: Tak. Serwis NaprawTelefon.pl udziela 3-miesięcznej gwarancji na zakupiony towar lub usługę.

Pytanie: Czy można przywieźć telefon i czy usługa zostanie wykonana „od ręki”?

 Odp: Zależy od rodzaju usterki. Prosimy o wcześniejszy kontakt telefoniczny pod numerem:
666 991 500 lub 666 991 990

Pytanie: Czy można zapłacić przy odbiorze paczki?

Odp: Tak. Informacja o tym znajduje się w Płatności

Pytanie: Czy wysyłacie kuriera?

Odp: Tak. Należy zakupić odpowiednią usługę na stronie www.naprawtelefon.pl oraz w formularzu zamówienia wybrać opcję: Chcę dostarczyć urządzenie za pośrednictwem systemu NaprawTelefon.pl

Pytanie: Czy wystawiacie faktury VAT?

Odp: Tak, jeżeli Klient sobie życzy.

Pytanie: Czy naklejacie szkło hartowane na telefon?

Odp: Tak. Sprzedajemy i naklejamy szkło hartowane na wyświetlacz.

Pytanie: Czy istnieje możliwość zgrania danych z telefonu?

Odp: Tak. Ta usługa jest dostępna na naszej stronie.

Pytanie: Czy jest możliwość negocjacji ceny?

Odp: Tylko i wyłącznie w przypadku większego zamówienia.

Pytanie: Czy po naprawie w Waszym serwisie nadal obowiązuje gwarancja producenta?

Odp: Nie udzielamy gwarancji na utrzymanie gwarancji producenta.

Pytanie: Czy reklamację klient odsyła na własny koszt?

Odp: Tak. Wszelkie informację na temat reklamacji znajdują się w Polityka zwrotów oraz reklamacji