Informacje o przesyłkach
Wszelkie przesyłki w serwisie NaprawTelefon.pl są realizowane poprzez firmę kurierską DPD Polska (www.dpd.com.pl)
Każda przesyłka generowana przez system NaprawTelefon.pl na czas transportu jest ubezpieczona do kwoty 5.000zł.
Czas dostawy: 24 godziny (w dni
robocze)
Cena za przesyłkę przy zakupie części
lub akcesoriów serwisowych przedpłata: 15,00 PLN (płatność PayU
lub przelew bankowy)
Cena za przesyłkę przy
zakupie części lub akcesoriów-
pobranie: 20,00 PLN (płatność przy
odbiorze)
Cena za przesyłkę w przypadku
skorzystania z systemu NaprawTelefon.pl- 30,00
PLN
(cena obejmuję odbiór uszkodzonego urządzenia
od klienta oraz dostarczenie urządzenia po naprawie na
wskazany adres)
Mogą Państwo samodzielnie śledzić losy przesyłek pod adresem:
lub telefonicznie dzwoniąc na infolinie DPD Polska:
801 400 373 lub 22 577 55 55
Wysyłka oraz odbiór urządzeń
Chcę dostarczyć urządzenie za pośrednictwem systemu NaprawTelefon.pl
Dzięki tej opcji mogą Państwo bez zbędnych formalności, a co za tym idzie bez utraty czasu zamówić usługę odbioru uszkodzonego urządzenia (telefon lub tablet) z dowolnego miejsca w Polsce. Czy będzie to adres domowy czy też do pracy nie ma to znaczenia!
Wystarczy wybrać i wypełnić „Podaj adres odbioru urządzenia” a resztą zajmie się już nasz system! Zweryfikuje Państwa dane oraz zamówi kuriera który zjawi się następnego dnia roboczego żeby odebrać przesyłkę.
Będzie on posiadał gotowy list przewozowy oraz kopertę lub foliopak (w zależności od gabarytów przesyłki).
Jedynie prosimy o zabezpieczenie urządzania w oryginalne lub zastępcze opakowanie/karton.
Jak prawidłowo wypełnić dane do odbioru
urządzenia:
Podaj swoje dane adresowe gdzie ma się zjawić kurier (jest to obojętne czy to będzie adres domowy czy też do pracy) Nie mamy wpływu na dokładną godzinę dojazdu kuriera do Państwa lecz możecie Państwo zaznaczyć wszelkie sugestie w formularzu „Uwagi dla Kuriera” podczas wypełniania formularza zamówienia.
Koniecznie wpisz swój prawidłowy numer kontaktowy! Jest to niezbędne i bardzo pomocne w przypadku problemów ze zlokalizowaniem Twojego adresu lub problemów z odbiorem przesyłki.
Jeśli adres dostarczenia naprawionego urządzenia jest inny niż adres odbioru koniecznie odznacz opcję „Adres dostarczenia urządzeń jest taki sam jak adres odbioru „ i wypełnij formularz „Podaj adres zwrotu urządzenia” a po wykonaniu usługi serwisowej odeślemy urządzenie na wskazany adres!
Chcę dostarczyć urządzenie we własnym zakresie
Opcja ta pozwala na dostarczenie uszkodzonego urządzenia we własnym zakresie. Klient sam wybiera przewoźnika (Poczta Polska, kurier itp.).
Urządzenie należy wysłać na adres:
NaprawTelefon.pl
Królowej Jadwigi 29D
34-400 Nowy Targ
kom: 666 991 500 lub 666 991 990
UWAGA: Przy wybraniu tej opcji serwis NaprawTelefon.pl NIE ponosi odpowiedzialności za przesyłki! Klient wysyła na własne ryzyko i w jego kwestii jest ubezpieczenie przesyłki!
Paczkomaty InPost
Istnieje również możliwość dostarczenia za pośrednictwem Paczkomatów InPost lecz ta opcja jest w fazie TESTÓW !
Urządzenie należy wysłać na adres:
NaprawTelefon.pl
Królowej Jadwigi 29D
34-400 Nowy Targ
kom: 666 991 990
mail: biuro@naprawtelefon.pl
Dane paczkomatu:
Paczkomat
NTA066
Królowej Jadwigi 17
34-400 Nowy Targ