Szybkie zamówienie

Formularz został wysłany.

Szybkie zamówienie

Nie masz czasu złożyć zamówienia. My zrobimy to za Ciebie

* skontaktujemy się z Tobą w ciągu 15 min, od poniedziałku do piątku w godzinach od 9 do 17.

Galaxy A10 Wymiana uszkodzonego wyświetlacza

Informacje:

Usługa ta polega na wymianie uszkodzonego wyświetlacza LCD oraz dotyku (cały moduł) w Samsung Galaxy A10.

Użyte podzespoły są oryginalnym produktem firmy Samsung które zostały zregenerowane (odnowione).

Cena usługi zawiera:
Demontaż + Wymiana wyświetlacza w Galaxy A10 + Montaż urządzenia.

Jak to działa?

Odbiór urządzenia w 24h po złożeniu zamówienia    Odbiór urządzenia od klienta .

Płatność za pobraniem bez dodatkowych opłatNasi klienci płacą za usługę po jej zrealizowaniu!

Bezpłatne zamówienia telefoniczne 666 991 500Możliwość zamówienia naprawy telefonicznie                                         666 991 500 (Kliknij i zadzwoń)

Od 3 do 6 miesięcy gwarancji na wykonaną usługęWszystkie nasze usługi objęte są pełną gwarancją!

Wybierz jakich części mamy użyć do naprawy:

Szczegółowy opis usługi:

Podczas wymiany wyświetlacza w Samsung Galaxy A10 nasi technicy precyzyjnie zdemontują uszkodzony wyświetlacz LCD, następnie zamontują nowy wyświetlacz firmy Samsung (dotyk + wyświetlacz LCD oraz ramka gdy taka występuje w zestawie) stosując obowiązujące wymogi producenta oraz wszelkie normy bezpieczeństwa.

W trakcie naprawy wykorzystujemy części oryginalne bądź wysokiej jakości zamienniki - to Ty decydujesz.

Użyte podzespoły są dedykowane do Twojego Galaxy A10 co gwarantuje, że Twoje urządzenie nie straci swoich dotychczasowych właściwości i będzie funkcjonowało dokładnie jak przed usterką.

Montaż odbywa się na oryginalnych uszczelkach marki Samsung.
Wyświetlacz montowany jest razem z nową ramką.

Dane wyświetlacza: 
Kolorowy / IPS TFT
16M kolorów
720 x 1520 px (6.20") 271 ppi
∼81.6% screen-to-body ratio

Dostępne kolory:
Czarny


Warunki gwarancji

• Każda zrealizowana naprawa jest dokładnie testowana przed wysyłką.
• Okres gwarancji wynosi miesiące – w stanie jakim zostało dostarczone.
• W przypadku naruszenia plomby gwarancyjnej, roszczenie gwarancyjne zostanie odrzucane.
• Każda przesyłka jest dobrze zapakowana, aby zapobiec uszkodzeniu podczas transportu.

Po dotarciu uszkodzonego urządzenia serwis  NaprawTelefon.pl dokonuje diagnozy uszkodzonego urządzenia  i w jej wyniku potwierdza zakupiony lub określa prawidłowy koszt usługi serwisowej.